Monday 18 June 2012

karangan danish imran bin azmin


`Lawatan ke Singapura  bersama  keluarga
Kamu apa khabar ,adakah kamu sihat .Saya telah pergi lawatan bersama keluarga saya di Singapura.
          Tujuan saya menulis surat ini kerana saya ingin berkongsi pengalaman   saya ketika di Singapura.Ketika saya menaiki kapal terbang saya telah  melihat awan biru dan burung-burung.
      Ketika mendarat kapal terbang ,kapal terbang bergoyang saya takut lalu seorang pramugari menenangkan saya. Lalu saya pun mendarat di landasan kapal terbang.Ketika di sana ayah telah  menyewa bilik tidur yang mewah di hotel 5 bintang.
           Setelah tidur kami pergi melawat ke taman di Singapura , zoo Negara, muzium  Negara  dan tempat membeli- belah yang besar .
           Setelah beberapa hari , kami di Singapura barulah saya pulang  kerumah saya .ketika hendak pulang saya sempat menangkap gambar.
           Akhir sekali, saya sudah sampai di rumah .Lalu saya meletakkan gambar yang saya ambil di bilik . Saya teruja dan ingin  pergi ke tempat yang lebih menarik.


                                          Yang benar      
                                                   Danish Imran